پیام تبریک آیت‌الله رشاد به حجت الاسلام رستمی/ نهاد نمایندگی، نماد پیوند و پیوستگی حوزه و دانشگاه

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، در پی انتصاب حجت‌الاسلام رستمی به ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، پیام تبریکی از سوی آیت‌الله علی‌اکبر رشاد خطاب به ایشان صادر شد. آیت‌الله رشاد، در این پیام تاکید کرده است که حضور نهاد نمایندگی در دانشگاه‌ها، از یک سو نشان عنایت و اهتمام مقام معظم رهبری به بسط معنویت و معرفت در محیط آموزش عالی، و از دیگرسو نماد پیوند و پیوستگی دو دستگاه علمی ـ نخبوی حوزه و دانشگاه است.

متن پیام ایشان به شرح زیر است:

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی (دامت ایام افاداته)

ریاست مکرم نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظله الوارف)

سلام‌الله علیکم

خلعت خدمت بر بالای برومند آن فاضل فرهیخته، که از تجارب ارزشمندی در عرصه‌ی خدمات فکری و فرهنگی در دانشگاه‌های مختلف برخوردارید، چالاک و مبارک‌باد. حضور نهاد پربرکت نمایندگی رهبر فرزانه و فرهمند انقلاب اسلامی (حفظه الله) در دانشگاه‌ها، از یک سو نشان عنایت و اهتمام معظم‌له به بسط معنویت و معرفت در محیط آموزش عالی، و از دیگرسو نماد پیوند و پیوستگی دو دستگاه علمی ـ نخبوی حوزه و دانشگاه است.

رجاء واثق دارم با تدبیر و تلاش سخته و سنجیدهی جناب‌عالی، ضمن تحفظ بر روند تکاملی فعالیت‌های این نهاد نورانی در دوره‌ی درخشان تصدی مدیر با اخلاص و انقلابی حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان (مازال موفقا)، برنامه‌ها و فعالیت‌های نهاد نمایندگی در دو جهت یادشده توسعه و تعمیق یابد.

فرصت را مغتنم شمرده، ضمن آرزوی موفقیت برای جناب‌عالی، از مساعی ممتد و موفق جناب حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان قدردانی کرده، برای ایشان دوام توفیق و حسن عاقبت مسالت می‌کنم.

علی‌اکبر رشاد

هفدهم شهریورماه یک‌هزار و سیصد و نود و هفت