همایش بازخوانی و بررسی آرا و اندیشه‌های دکتر شریعتی برگزار می‌شود

به گزارش اداره روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، به همت کانون اندیشه جوان نهمین همایش آنان که می‌اندیشند با عنوان «بازخوانی و بررسی آرا و اندیشه‌های دکتر شریعتی» در روزهای ششم و هفتم اسفندماه جاری دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

در این همایش اساتید و صاحب نظرانی همچون مجتبی مطهری، سیدیحیی یثربی، حسین راغفر، محمد خوش‌چهره، سیدجواد میری، علی ذوعلم، محمد اسفندیاری، نعمت‌الله فاضلی، علیرضا قائمی‌نیا، پرویز امینی، سیدحسین شهرستانی و محسن حسام‌مظاهری سخنرانی خواهند کرد.

شریعتی و دین، شریعتی و تاریخ، شریعتی و علوم انسانی، شریعتی و روشنفکری، شریعتی و مساله عدالت، شریعتی سنت و مدرنیته، شریعتی و اندیشه جهان وطنی، شریعتی و بازگشت به خویشتن، شریعتی و اندیشه‌های سیاسی مدرن و اسلامی از محورهای اصلی همایش«بررسی و بازخوانی آراء و اندیشه‌های دکتر علی شریعتی» است.

این همایش به همت کانون اندیشه جوان و با مشارکت بسیج دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در روز یکشنبه و دوشنبه مورخ ۶ و ۷ اسفندماه جاری از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۱۸:۰۰ در سه قالب سخنرانی، ارائه مقالات، پخش و معرفی مستند «شریعتی بدون روتوش» در سالن ابن خلدون دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

حضور علاقمندان در این همایش بالامانع است.