حضور پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین

به گزارش اداره روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین با حضور پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی از روز ۲۶ بهمن‌ماه جاری در شهر مقدس قم آغاز به کار می‌کند.

سید غلامرضا حسینی رییس سازمان انتشارات پژوهشگاه ضمن اعلام این خبر گفت: پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین ۲۶ بهمن لغایت ۵ اسفندماه ۹۶ با حضور ناشران داخلی و خارجی در مصلی بزرگ قدس شهر قم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با هدف ارائه جدیدترین آثار و دستاوردهای نشر کتاب در حوزه دین برگزار می‌شود افزود: از ۲۶ بهمن‌ماه سال جاری تا ۵ اسفند نمایشگاه کتاب دین به مدت ۱۰ روز در مصلی قدس با حضور ۷۰ ناشر خارجی و در قالب ۲۰ هزار عنوان کتاب خارجی برگزار خواهد شد. و همچنین سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به عنوان ناشر برتر فرهنگ و اندیشه اسلامی نیز در این نمایشگاه بین المللی حضور چشمگیری خواهد داشت.

علاقمندان می‌توانند برای تهیه کتاب‌های مورد علاقه خود با تخفیف قابل توجه در روزهای برگزاری نمایشگاه از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰ و ۱۵:۰۰ تا ۲۰:۰۰ به مصلی بزرگ قدس شهر مقدس قم واقع در میدان جانبازان این شهر مراجعه نمایند.