دیدار جمعی از مدیران و مسئولین دانشنامه ادیان از پژوهشکده دانشنامه نگاری

جمعی از مدیران و مسئولین دانشنامه ادیان با حضور در پژوهشکده دانشنامه نگاری، با رییس و مدیران پژوهشکده به بحث و گفتگو پرداختند.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، در این دیدار در خصوص ساز و کارهای دانشنامه نگاری، بحث و تبادل نظر صورت گرفته و مقرر گردید همکاری فی ما بین پژوهشکده دانشنامه نگاری پژوهشگاه و دانشنامه ادیان به صورت مستمر پیگیری و انجام شود.
هم‌چنین رییس و مدیران پژوهشکده دانشنامه نگاری پژوهشگاه ضمن حضور در ستاد نگارش دانشنامه امام رضا(ع) از دانشنامه امام رضا(ع) بازدید کردند.
در این بازدید ضمن آشنایی با مراحل مختلف نگارش و چاپ دانشنامه امام رضا(ع) طرفین بر همکاری های بیشترعلمی و اجرایی فی ما بین تاکید ورزیدند.
در خبری دیگر از این پژوهشکده، اعضای شورای علمی دانشنامه قرآن شناسی پژوهشکده دانشنامه نگاری طی سفر کاری به شهر دزفول در جلسات شورای علمی دانشنامه قرآن شناسی شرکت کردند.
این سفر کاری که ۲۱ لغایت ۲۵ بهمن ماه سال جاری به طول انجامید منجر به برگزاری ۱۲ جلسه شورای علمی شد که در آن مقالات تاریخ قرآن، تدبر در قرآن، اهداف قرآن، سکولاریسم و قرآن، حلم، شرب خمر، انفال و تفسیر عیاشی بررسی و به تصویب نهایی رسیدند.