نشست علمی “چالش نظریه‌پردازی و معرفت فقهی” برگزار می‌شود

به گزارش اداره روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، اولین نشست از سلسله نشست‌های ده‌گانه علمی –تخصصی نظام‌سازی قرآن‌بنیان با موضوع “چالش نظریه‌پردازی و معرفت فقهی” روز سه‌شنبه مورخ ۱۶ آذرماه از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ در سالن جلسات حوزه ریاست این پژوهشگاه برگزار خواهد شد.

در این نشست علمی که به سفارش مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی کشور در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار خواهد شد، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعید بهمنی به ارائه مطلب خواهد پرداخت همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر عبدالکریم بهجت‌پور نقد این نشست را بر عهده دارند.

دبیر نشست آقای دکتر حسین بابایی عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی خواهد بود و اعضای محترم شورای راهبردی دبیرخانه نظام‌سازی قرآنی نیز در این نشست علمی حضور دارند.

 

نشست علمی “چالش نظریه‌پردازی و معرفت فقهی” اولین نشست از سلسله نشست‌های ده‌گانه علمی –تخصصی نظام‌سازی قرآن‌بنیان روز سه‌شنبه مورخ ۱۶ آذرماه از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ در سالن جلسات حوزه ریاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر، کوچه پژوهشگاه (۲)، طبقه دوم، سالن جلسات پژوهشگاه برگزار خواهد شد.

 

حضور علاقمندان در این نشست بلامانع است.