مردم در جنگ رسانه ای رژیم صهینویستی هوشیار باشند

دفاع مشروع شجاعانه و بازدارنده نظام در مقابل تعدیات اسرائیل
نوشتاری از حجت‌الاسلام دکتر حجت‌الله فتحی عضو هیأت علمی گروه فقه وحقوق پژوهشگاه

بسم الله قاصم الجبارین
إِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحاً مُبِیناً
یکی از حقوق مسلم در حقوق داخلی و بین الملل حق دفاع مشروع است که در قوانین داخلی و بین الملل از جمله در ماده ۵۱ منشور سازمان ملل به رسمیت شناخته شده است.

عملیات ویژه، کم نظیر، مدبرانه، شجاعانه، قهرمانانه و هوشمندانه جمهوری اسلامی در راستای دفاع مشروع و برای تنبیه و تادیب رژیم صهینویستی که از صبر و بردباری جمهوری اسلامی دچارسوء تفاهم شده بود و با حملات ددمنشانه به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که منجر به شهادت جمعی از فرزندان دلیر این کشور شده بود و خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران را زیر پا گذاشته بود اقدامی لازم و ضروری در مسیر منافع ملی و اقتدار کشور بود. لازم بود درسی عبرت آموز به این رژیم سفاک و کودک کش داده شود تا پا از کلیم خوش دراز نکند و حد و اندازه های خود را بداند چرا که کلوخ انداز را پاداش سنگ است.

این عملیات ظفرمندانه و شکوهمند موجی از شادی و شعف و غرور ملی را در ایران اسلامی و مردم شجاع و انقلابی آن ایجاد کرد و روح امید را جهان اسلام زنده کرد.
این عملیات بی سابقه نقطه عطفی در تاریخ ایران است و جایگاه منطقه ای و جهانی ایران را ارتقاء داد و جهانیان باید به دیده احترام به ایران اسلامی نگاه کنند، شاید بتوان جمهوری اسلامی ایران را به دوران قبل از این عملیات و بعد از این عملیات تقسیم کرد.

لازم است ملت بزرگ ایران اسلامی با اتکال به ذات باری تعالی و با اعتماد به تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیروهای مقتدر نظامی کشورمان همچون همیشه پیشتیبان ولایت فقیه و نیروهای جان بر کف نظامی باشند و در جنگ رسانه ای پیش رو نسبت به عملیات روانی دشمن هوشیار باشند.