نخستین پیش همایش ملی علامه مصباح یزدی(ره) فیلسوف علوم اجتماعی اسلامی برگزار می شود

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، نخستین پیش همایش در آستانه برگزاری همایش ملی علامه مصباح یزدی(ره) فیلسوف علوم اجتماعی اسلامی با موضوع “فلسفه علوم انسانی و اجتماعی اسلامی از منظر علامه مصباح یزدی“ توسط دبیرخانه این همایش به صورت مجازی برگزار می‌شود.

نخستین پیش همایش با حضور و ارائه حجج اسلام و المسلمین و آقایان عبدالله محمدی، رمضان علی‌تبار، صادق گلستانی، ابراهیم دادجو، محمدمهدی نادری، احمدرضا تحیری و محسن لبخندق دنبال خواهد شد.

دبیر علمی این جلسه دکتر محمدحسن صالحی می‌باشد.

نخستین پیش همایش در راستای برگزاری همایش ملی علامه مصباح یزدی(ره) فیلسوف علوم اجتماعی اسلامی با موضوع “فلسفه علوم انسانی و اجتماعی اسلامی از منظر علامه مصباح یزدی“ ، یکشنبه ۳۰ آبان ماه جاری ساعت ۱۸:۳۰ به صورت مجازی برگزار می شود.

علاقه مندان برای حضور آنلاین در این پیش همایش می توانند اینجا کلیک نمایند.

لازم به یادآوری است گروه فلسفه پژوهشکده حکمت و دین‌پژوهی با همکاری برخی نهادهای علمی و فرهنگی کشور در آستانه نخستین سالگرد ارتحال علامه محمدتقی مصباح یزدی(ره) و به مناسبت روز جهانی فلسفه همایش ملی علامه مصباح یزدی فیلسوف علوم اجتماعی اسلامی در تاریخ ۳ آذرماه جاری از ساعت ۱۸ تا ۲۱ به صورت حضوری(در محل تالار استاد موسویان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی) و مجازی برگزار می‌کند.