سلسه دوره‌های مدیریت تحول علوم انسانی برگزار می‌شود

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، سلسله دوره‌های مدیریت تحول علوم انسانی از سوی ستاد راهبری علوم انسانی اسلامی حوزه علمیه با همکاری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و دیگر مراکز حوزوی و دانشگاهی سراسر کشور با محوریت “ارائه الگوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی” در قم برگزار می‌شود.

محورهای این دوره از سلسه دوره‌های مدیریت تحول در علوم انسانی عبارتند از: ضرورت‌های پرداختن به علوم انسانی در حوزه‌های علمیه و جایگاه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در این موضوع، چیستی و قلمرو علوم انسانی و علوم انسانی اسلامی و مراحل تولید آن، تحقق ساختاری و نهادی علوم انسانی اسلامی در پژوهشگاه، روش و فرایند تولید علوم انسانی اسلامی که در راستای ارائه الگوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ارائه و مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهند گرفت.

در این نشست نیز حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر علیرضا قائمی نیا، دکتر مهدی عباس‌زاده و دکتر رمضان علی‌تبار به ارائه بحث خواهند پرداخت.

سلسله دوره‌های مدیریت تحول علوم انسانی با محوریت “ارائه الگوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی” روز پنجشنبه مورخ ۱۱ اسفندماه جاری از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۲ ظهر در شهر مقدس قم، سالن آمفی‌تئاتر مدرسه دارالشفاء برگزار خواهد شد.

جهت ثبت نام و حضور در این مراسم اینجا کلیک نمایید.