مجموعه نشست‌های کارگروه حکمت و دین‌پژوهی همایش ملی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و توسعه علوم انسانی برگزار می‌شود

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، در راستای برگزاری همایش ملی «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و توسعه علوم انسانی»، مجموعه نشست‌های کارگروه حکمت و دین‌پژوهی با همکاری مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات به صورت مجازی تحت نرم افزار اسکایپ برگزار می‌شود.

این نشست با ارائه آیت الله احمد مبلغی (رابطه حکمت و فقه با نگاه به شرایط معاصر)، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدصفر جبرئیلی (رابطه کلام وعقائد با نظام اسلامی)، حجت الاسلام والمسلمین قاسم تـرخان (مطالعات علوم انسانی؛ کامیابی‌ها و کاستی‌ها)، دکتر قاسم اخـوان نبوی (تبیین نقش و تأثیر دین درجامعه در پرتو انقلاب اسلامی) و دکتر رمضان علی‌تبار (سطوح و قلمرو تحولات علوم انسانی در پنجاه سال اخیر) برگزار خواهد شد.

 

مجموعه نشست‌های کارگروه حکمت و دین‌پژوهی با همکاری مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات ، یکشنبه ۲۶ بهمن ماه جاری از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۲:۰۰ به صورت مجازی و از طریق نرم افزار اسکایپ برگزار خواهد شد.

جهت ورود اینجا کلیلک کنید.

لازم به یادآوری است که صفحه جلسات مجازی برای راهنمایی جهت حضور شما علاقمندان در نشست‌های مجازی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی فعال شده است.

گفتنی است همایش ملی «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و توسعه علوم انسانی» در اواخر بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.