وصیت نامه شهدا در فضای مجازی به شکل گسترده منتشر شود

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین محمد ملک‌زاده عضو هیأت علمی گروه سیاست پژوهشگاه در گفتگو با شبستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به تعبیر رسای مقام معظم رهبری، شهدا مظهر اقتدار ایران اسلامی هستند و هر فعالیتی در راستای گرامیداشت یاد و خاطره آن ها و به ویژه نشر پیام و وصیت نامه شهیدان، حرکتی است بسیار ارزشمند و پربرکت که به خصوص امروزه در قاب رسانه ها و بستر فضای مجازی، این مهم باید مورد توجه و اهتمام باشد.

وی افزود: اگر اعتقاد داریم که جنگ ما ورای مسایل ظاهری یک گنج بود، طبعاً برای بهره مندی از این گنجینه می بایست نرم افزارهای خاص آن را مورد توجه قرار داد که از آن جمله وصیت نامه های خواندنی شهیدان والامقام است.

عضو هیأت علمی گروه سیاست پژوهشگاه همچنین گفت: حضرت امام(ره) در اوج حملات دشمن بعثی در سال های دفاع مقدس بیان معروفی دارند مبنی بر این که جنگ نعمت است و الآن می‌بینیم که هرچه بیشتر از دوران دفاع مقدس می‌گذرد برکات و نعمت‌های آن بیشتر برای ما نمایان می‌شود.

وی بیان داشت: هم امام(ره) و هم حضرت آقا، در رهنمودهای خویش تأکید بسیاری دارند بر مطالعه وصیت نامه شهدا و لذا امروز ما وظیفه داریم که به طور خاص در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی که مخاطبان بسیاری دارند، به شکل گسترده و البته جذاب و توأم با خلاقیت پیام شهدا در این وصیت نامه ها را انعکاس و بازتاب دهیم.

وی در خاتمه گفت: ان شاءالله چه مردم و چه مسئولان ما با عمل به وصیت شهدا و دفاع همه جانبه از ارزش ها و آرمان های والای انقلاب اسلامی، قدردان خون شهیدان گلگون کفن باشند، چرا که حرکت در مسیر شهدا، تضمین کننده عزت، عظمت، اقتدار و تعالی ایران اسلامی است.