بازنمایی و عرضه‌۴۲ عنوان کتاب پژوهشگاه به مناسبت دهه فجر

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، سید غلامرضا حسینی مدیر عامل سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی،‌ همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از بازنمایی و عرضه‌ گلچینی ۴۲ عنوان کتاب مرتبط با مطالعات انقلاب اسلامی خبر داد.

حسینی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ثمره ایثار، فداکاری و جانفشانی ملت ایران در برابر فرعون زمان، رژیم پهلوی بود. راه روشنی که طلیعه آن ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ است و حالا بعد از پشت سر گذاشتن کوران حوادث مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی کینه‌ورزی دشمنان عنود ملت ایران از نخستین روزهای انقلاب اسلامی آغاز و هنوز ادامه دارد. نهال انقلاب کاشته شده به دست حضرت امام خمینی(ره) حالا در چله‌ی دوم، به درخت تناور و پر بروباری تبدیل شده است و بیانیه‌ گام دوم انقلاب که در ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۷ از سوی حضرت آیت‌ا… خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صادر شد، راهبردهای کلان ادامه این راه روشن را تبیین کرد. توأمان با پیشرفت و افزایش قدرت ایران اسلامی دشمنان هم بر دشمنی خود اصرار می‌ورزند. یکی از خطرناک‌ترین دسیسه‌های دشمن،‌ جریان تحریف است! که تلاش می‌کند اهداف و آرمان‌های انقلاب را به چالش بکشد و در میان آهاد مردم بالاخص نسل جوان ایجاد شبهه و تردید نماید.

مدیر عامل سازمان انتشارات پژوهشگاه همچنین افزود: سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در موضوع مطالعات انقلاب اسلامی کتاب‌های متعددی چاپ کرده که با استقبال قابل ملاحظه‌ای نیز مواجه بوده است.

این مجموعه کتاب‌ها براساس اهداف و برنامه‌های کلی گروه مطالعات انقلاب اسلامی شامل:

ـ تبیین مبانی نظری، علل و پیشینه‌های تاریخی و اجتماعی و فرآیند تحقق انقلاب اسلامی.

ـ تحلیل و تبیین وقایع، مسائل و دستاوردهای انقلاب اسلامی.

ـ نقادی مطالعات انقلاب اسلامی و ارزیابی عملکرد متولیان امور.

ـ بررسی موانع، آفات و ارائه راهبردهای مناسب در جهت تحکیم، تداوم و تکامل انقلاب و نظام اسلامی.

منتشر شده‌اند.

چهل و دومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بهانه‌ای شد برای بازنمایی و عرضه‌ گلچینی شامل ۴۲ عنوان کتاب با ۴۲ درصد تخفیف.

علاقمندان می‌توانند از طریق وبگاه رسمی سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: (www.poiict.ir) نسبت به خرید این آثار اقدام و کتاب‌ها را در هر نقطه از کشوردریافت نمایند.

در ضمن برای مخاطبین عزیزی که به هر دلیل امکان خرید کتاب در نمایشگاه مجازی برایشان فراهم نشده است کلیه‌ آثار با ۲۰% تخفیف در نظر گرفته شده است.