سلسله نشست‌های قهرمان ملت، قهرمان امت برگزار می‌شود

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، یک سال از داغی که هر روز تازه‌تر می‌شود می‌گذرد و قهرمان ملت ما به بزرگترین آرزویش رسید و البته ما داغ‌دار اتفاق ناجوانمردانه‌ای هستیم که منجر به پر کشیدن او شد. از همین رو، کانون اندیشه جوان با فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی قصد دارد تا در چهار نشست به موضوعات مرتبط با این اتفاق بپردازد.

نشست اول با عنوان “جریان شناسی علمی شکل‌گرفته پس از شهادت سردار”‌ با ارائه دکتر سیدمجید امامی شامگاه یکشنبه مورخ ۱۴ دی‌ماه راس ساعت ۲۱ از اینستاگرام کانون اندیشه جوان.

نشست دوم با عنوان “بررسی وجوه تمدنی شخصیت حاج قاسم” با ارائه دکتر فرشاد مهدی‌پور  رییس پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه،‌شامگاه دوشنبه مورخ ۱۵ دی‌ماه راس ساعت ۲۱ از اینستاگرام کانون اندیشه جوان.

نشست سوم با عنوان “نظریه مقاومت” با ارائه حجت‌الاسلام دکتر احمد رهدار ‌شامگاه سه‌شنبه مورخ ۱۶ دی‌ماه راس ساعت ۲۱ از اینستاگرام کانون اندیشه جوان.

نشست چهارم با عنوان “ترور مجازی سردار سلیمانی” با ارائه آقای مهدی رحیمی ‌شامگاه چهار‌شنبه مورخ ۱۷ دی‌ماه راس ساعت ۲۱ از اینستاگرام کانون اندیشه جوان.

لازم به یادآوری است که این نشست‌ها به مدت چهارشب، از یکشنبه ۹۹/۱۰/۱۴ هر شب ساعت ۲۱ در صفحه اینستاگرامی کانون اندیشه جوان به آدرس  canoon_org@ برگزار خواهد شد.