آیین معارفه اعضای هیات مدیره و مدیرعامل کانون اندیشه جوان برگزار شد

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، آیین معارفه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره کانون اندیشه جوان با حضور آیت‌الله علی‌اکبر رشاد، معاونین و مدیران پژوهشگاه، شنبه مورخ ۲۳ آذرماه جاری در تهران برگزار شد.

آیت‌الله رشاد در این نشست ضمن تقدیر از تمامی دست اندرکاران که تاکنون در کانون اندیشه جوان فعالیت نموده‌اند گفت: کانون اندیشه جوان به نحوی مولود نفس نورانی رهبری است. در جلسه ای که خدمت ایشان بودیم حاصل آن شد تا این کانون علمی تاسیس شود و کم و بیش هم مورد توجه ایشان است.

رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ادامه داد: کانون اندیشه جوان یک پیشینه و سابقه ارزشمند و جایگاهی مناسب در میان دستگاه‌ها و مراکز علمی دارد. انشاالله توسط هیات مدیره و «آقای محسن رحیمی» ارتقا پیدا خواهد کرد و آنچه در طرح تحول پژوهشگاه لحاظ شده است، تحقق یابد.

رییس و موسس پژوهشگاه در آیین معارفه مدیر عامل و اعضای هیات مدیره جدید کانون ضمن تأکید بر مفاد طرح تحول ابراز امیدواری کرد با عنایت ویژه به مفاد بیانیه تاریخی گام دوم انقلاب اسلامی و لزوم اهتمام ویژه به آماده‌سازی جوانان برای عهده‌پذیری مسئولیت‌های خطیر در ادامه‌ راه این انقلاب عظیم، ضمن توجه به تجارب ذی‌قیمت بیست‌سال گذشته‌ کانون، این مجموعه بتواند نقش چشمگیرتری در ارتقاء توانمندیهای فکری‌ـ‌ معرفتی جوانان نخبه و انقلابی و تربیت نیروی صالح برای جبهه‌ گفتمانی انقلاب اسلامی ایفا نماید.

آیت‌ا… رشاد همچنین در احکام جداگانه‌ای آقایان کمیل خجسته، علی رمضانی، سید سعید موسوی، امین کمالوندی و محسن رحیمی را به‌عنوان اعضای هیات مدیره کانون منصوب کرد.

پیش از این محسن رحیمی به مدت چهارسال قائم مقام مدیرعامل و معاون اجرایی کانون بوده و دارای سوابق تشکیلاتی در مجامع دانشجویی، نخبگان جوان و دانش‌آموزی بوده است.