خدمات آیت‌الله ایمانی هرگز از خاطر مردم قدرشناس دیار حکمت و هنر نخواهد رفت

به گزارش اداره روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، در پی ارتحال نماینده‌­ی ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه‌­ی شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی، پیام تسلیتی از سوی آیت‌الله علی‌اکبر رشاد رییس شورای حوزه‌­های علمیه تهران و ریاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظلّه) منتشر شد.

متن این پیام به شرح زیر است:

زعیم حکیم امت و رهبر فرهیخته‌­ی انقلاب اسلامی

حضرت آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌­ای (دام ظلّه الوارف)

ارتحال عالم انقلابی و روحانی خدوم، نماینده­‌ی ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه­‌ی شیراز، حضرت آیت الله اسدالله ایمانی (طاب ثراه) موجب تاسف و تاثر شدید گردید.

این شخصیت مجاهد و پاکباخته، همچون سلف فقیدش آیت‌الله محیی الدین حائری، عمر گرانمایه­ را یکسره در خدمت به اسلام، حمایت از انقلاب اسلامی وترویج مکتب اهل بیت (سلام الله علیهم اجمعین) و تربیت جوانان صرف و سپری کرد، و خدمات تربیتی و دینی او طی سنوات تصدی امامت جمعه‌­ی شهر فقیهان مجاهد، حکیمان متألّه، ادیبان و شاعران نامور، شیراز سرفراز، هرگز از خاطر مردم قدرشناس دیار حکمت و هنر نخواهد رفت. و این خدمات شایان و نمایان، بلا ریب ذخیره‌­ی ارزشمندی برای او در «یوم لایَنفَعُ مالٌ و لابَنُون» خواهد بود؛ طوبی له و حسن مآب.

این­جانب از سوی خویش، اعضای محترم شورا و مرکز مدیریت و دیگر ارکان حوزه‌­ی علمیه­‌ی عریق تهران، این ضایعه‌ی مولمه را، به محضر حضرت مستطاب عالی و اعلام حوزه­‌ی علمیه‌­ی شیراز و روحانیت معزز و مردم مؤمن و انقلابی فارس، خاصه فرزندان برومند آن راحل رستگار، تسلیت عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای آن فقید سعید رفعت رتبت در جوار الهی، و برای وابستگان و دلبستگان آن مرحوم، صبر و اجر مسئلت دارم.

علی ­اکبر رشاد

هجدهم اردیبهشت‌ماه یک هزار و سیصد و نود و هفت