مهلت ارسال مقاله همایش بررسی و بازخوانی اندیشه‌های دکتر شریعتی تمدید شد

به گزارش اداره روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مهلت ارسال مقاله برای نهمین همایش (آنان که می‌اندیشند) با عنوان “بررسی و بازخوانی آرا و اندیشه‌های دکتر علی شریعتی” تمدید شد.

دبیرخانه همایش “بررسی و بازخوانی آرا و اندیشه‌های دکتر علی شریعتی” مستقر در کانون اندیشه جوان وابسته به پژوهشگاه  اعلام کرد با توجه به در خواست‌های مکرر، زمان ارسال مقالات تا اول بهمن ماه جاری تمدید می‌شود.

محورهای نهمین همایش (آنان که می‌اندیشند) عبارتند از:

شریعتی و دین، شریعتی و تاریخ، شریعتی و علوم انسانی، شریعتی و روشنفکری، شریعتی و مساله عدالت، شریعتی و سنت و مدرتیته، شریعتی و اندیشه جهان وطنی، شریعتی و بازگشت به خویشتن، شریعتی و سنت فکری فرانسوی، شریعتی و اندیشه‌های سیاسی مدرن و اسلامی.

اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و طلاب ارجمند می‌توانند مقالات خود را که شرایط مقاله علمی-ترویجی دارد، از طریق پست الکترونیک دبیرخانه همایش به نشانی:  canoon@iict.ac.ir ارسال نمایند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۸۸۹۶۰۵۳۶ داخلی ۱۱۵ تماس حاصل کنند.

 

نهمین همایش (آنان که می‌اندیشند) با عنوان “بررسی و بازخوانی آرا و اندیشه‌های دکتر علی شریعتی” اواخر بهمن ماه جاری در تهران برگزار خواهد شد.