حضور فعال پژوهشگاه در سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزه

به گزارش اداره روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، به همت معاونت پژوهش حوزه و با همکاری شورای هماهنگی مراکز پژوهشی سومین دوره نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی موسسات حوزوی در حال برگزاری است.

پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با بیش از دویست عنوان کتاب و مجله علمی پژوهشی گروه‌های علمی چهار پژوهشکده و مراکز وابسته خود در این نمایشگاه حضور دارد.

این دوره نمایشگاه، سومین دوره دستاوردهای پژوهشی حوزوی بوده و پیش از این در سال ۱۳۷۳و ۱۳۸۹ در قالب نمایشگاه مشکات برگزار شده و میزبان مقام معظم رهبری نیز بوده است.

در این دوره از نمایشگاه شصت مرکز فعال حوزوی از میان صد و هشتاد موسسه زیر نظر معاونت پژوهش حوزه حضور داشته که ضمن ارایه آخرین آثار مکتوب، جدیدترین دستاوردهای پژوهشی خود را در معرض دید طلاب حوزه‌های علمیه و سایر علاقمندان قرار داده‌اند.

پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تا کنون پانصد عنوان کتاب پژوهشی، پانصد عنوان کتاب از سوی مراکز وابسته و پانصد عنوان مجله علمی در قالب پنج فصلنامه علمی پژوهشی به جامعه علمی کشور ارایه کرده است.

 

سومین دوره نمایشگاه دستاوردهای مراکز پژوهشی حوزوی در مصلی قدس شهر مقدس قم در حال برگزاری است.

علاقمندان جهت اطلاع از آخرین دستاوردهای علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی می‌توانند به مصلی قدس، راهروی اول، غرفه شماره ۲۱ مراجعه نمایند.