«کتابنوش» آغاز به کار کرد

به گزارش اداره روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به مناسبت ایام سوگواری حضرت ابا عبد الله الحسینعلیه‌السلام اولین نشست از سلسله نشست‌های کتابنوش با موضوع بازنمایی کتاب «ماه به روایت آه» نوشته ابوالفضل زرویی نصرآبادی برگزار خواهد گردید.

اولین شست کتابنوش در روز سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ مصادف با دومین روز از ماه محرم، از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در محل مرکز تبادل کتاب به نشانی چهار راه ولی عصر، خیابان برادران مظفر برگزار می‌گردد و حضرت آیت الله حائری شیرازی و صادق کرمیار نویسنده کتاب نامیرا در این نشست به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

از آنجا که طبق آمارهای به دست آمده وضع سرانه مطالعه، میزان خرید و فروش کتاب و حتی حجم چاپ و نشر کتاب در کشور بسیار اسف‌بار و نامتناسب با نیاز و سابقه فرهنگی کشور برآورد می‌شود، رهبر معظم انقلاب مکررا بر بزرگداشت کتاب و برگزاری جلسات و محافل نقد و رونمایی از کتاب تاکید ویژه داشته‌اند.

 

از این روی کانون اندیشه جوان وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، با اهداف: رواج کتاب و کتاب‌خوانی در میان مخاطبان، بازخوانی و برجسته‌سازی کتب مهم و تاثیرگذار و رونق‌بخشی به بازار کتاب و مراکز فعال، مجموعه نشست‌های نقد، رونمایی و بازنمایی کتاب را در محل مرکز تبادل کتاب برگزار خواهد نمود.