اثر دکتر مهدی غیاثوند در سومین دوره نشان دهخدا به عنوان اثر شایسته تقدیر انتخاب شد

به گزارش اداره روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مراسم اختتامیه سومین دوره کتاب سال اعضای هیات علمی دانشگاه‌های سراسر کشور با عنوان “نشان دهخدا” در حوزه علوم انسانی با حضور وزیران علوم، تحقیقات و فناوری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ برگزار شد.

در این مراسم که روز چهارشنبه مورخ ۲۴ آبان ماه جاری در سالن جابربن حیان دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، ۲۳۴ اثر برای شرکت در جشنواره پذیرفته شدند و طی سه مرحله داوری، مجموعا هفت اثر به عنوان کتاب برگزیده و شایستۀ تقدیر انتخاب شد.

 

 

کتاب “تحویل‌گرایی و فیزیکالیسم” اثر دکتر مهدی غیاثوند در گروه معرفت‌شناسی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به عنوان اثر شایسته تقدیر سومین دوره کتاب سال اعضای هیات علمی دانشگاه‌های سراسر کشور “نشان دهخدا” انتخاب شد.

موضوع این کتاب، تحویل‌‌گرایی است و هدف آن، بررسی انتقادی تحویل‌گرایی در متن تحقق قرن بیستمی آن، یعنی فیزیکالیسم است. در این کتاب تلاش شده است تصویری منسجم و نسبتا کامل از تحویل‌گرایی ارایه شود.

 

سومین دوره کتاب سال اعضای هیات علمی دانشگاه‌های سراسر کشور با عنوان “نشان دهخدا” روز چهارشنبه مورخ  ۲۴ آبان ماه جاری با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار به کار خود پایان داد.