مجموعه ارزشمند ۲۳ جلدی “از نگاه نبوی(ص)” رونمایی می‌شود

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، علی اصغر سهرابی، دبیر نخستین هم اندیشی کارشناسان و مولفان عرصه جوان با موضوع”جون امروز؛ مخاطب شناسی و نیازسنجی” صبح امروز با اعلام این خبر گفت: یکی از برنامه های ویژه نشست هم اندیشی جوان امروز؛ مخاطب شناسی و نیازسنجی، رونمایی از مجموعه ۲۳ جلدی از نگاه نبوی خواهد بود که به همت کانون اندیشه و مرکز پژوهش های جوان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به زیور چاپ آراسته شده است. همچنین رونمایی از دیگر آثار جدید الانتشار این مرکز از برنامه های دیگر این هم اندیشی خواهد بود.

سهرابی افزود: مجموعه از نگاه نبوی، در قالب ۲۳ دفتر، می کوشد موضوعات متنوعی را در عرصه های اعتقادی، اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی از منظر نبی خاتم(ص) مورد بررسی قرار دهد و دریچه ای نو، حیات بخش و جهت دهنده را بر روی دیدگان جوانان با طراوت میهمن اسلامیمان می گشاید.

سهرابی گفت: همچنین در این نشست هم اندیشی، حضرت آیت الله علی اکبر رشاد رییس پژوهشگاه و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدیان رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و دکتر ابراهیم فیاض استاد علوم اجتماعی دانشگاه، سخنرانی خواهند داشت.

لازم به ذکر است نشست هم اندیشی جوان امروز؛ مخاطب شناسی و نیازسنجی، بعد از ظهر پنج شنبه ۷ خردادماه ۹۴ از ساعت ۱۷ تا ۲۰ با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش پژوهان در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به آدرس: قم، بلوار پانزده خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار خواهد شد.

حضور علاقمندان در این نشست بلامانع است.