کتاب جنبش اشغال وال استریت(پیشینه و پیامدها)

به گزارش پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، به همت سازمان انتشارات پژوهشگاه، کتاب جنبش اشغال وال استریت(پیشینه و پیامدها)، به قلم سیدرضا موسوی منتشر شد.   

لازم به ذکر است که موضوعات زیر در این کتاب، بررسی و تحلیل شده است: هم‌زمانی جنبش تسخیر وال‌استریت و بیداری اسلامی، تأثیر لشگرکشی‌ها و جنگ‌های فرامنطقه‌ای آمریکا، مبانی نظری و سوابق جنبش‌های اجتماعی در آمریکا، جنبش اشغال وال‌استریت و فضای مجازی، جنبش اشغال و جهانی شدن و دیگر موضوعات که عرصه‌های جدیدی را در شناخت بهتر جنبش اشغال وال‌استریت فراروی مشتاقان می‌گشاید.

فصول این کتاب عبارتند از:
فصل اول: اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و جنبش اشغال وال‌استریت، فصل دوم: بررسی حرکت‌های اعتراضی در آمریکا و انگلیس، فصل سوم: جنبش ضدجهانی شدن: شکل‌گیری چالشی جهانی؟، فصل چهارم ایالات متفرقه و نامتقارن آمریکا: جنبش تسخیر، فصل پنجم: تبیین ماهیت و اهداف جنبش تسخیر وال‌استریت، فصل ششم: جنبش ضد وال‌استریت و سیاست داخلی آمریکا، فصل هفتم: جنبش تسخیر وال‌استریت: بررسی ریشه‌هاو…، فصل هشتم: انقلاب اسلامی؛ بیداری اسلامی و جنبش، فصل نهم: نظامیگری غرب و ظهورجنبش وال‌استریت، فصل دهم: جنبش ضد وال‌استریت: پیش‌درآمد بحران‌های عصر جهانی شدن.

گفتنی است که علاقمندان برای تهیه این کتاب با قیمت ۲۵۰۰۰ تومان، می توانند به نشانی اینترنتی: http://poiict.org/news/662 مراجعه کنند.