پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به عنوان یکی از نهادهای برتر پژوهشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، طی مراسمی که چهارشنبه ۲۵ آذر ماه با عنوان “چهارمین نشست هم‌اندیشی مدیران و معاونان پژوهش مراکز پژوهشی حوزوی” و با هدف ارج نهادن به تلاش پژوهشگران و تولید‌کنندگان دانش دینی و معرفی و تقدیر از مراکز پژوهشی فعاّل کشور، با حضور مدیر محترم حوزه‌های علمیه در سالن همایش‌های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به عنوان یکی از نهاد برتر پژوهشی معرفی گردید.

لازم به ذکر است در پایان این نشست که با برنامه هایی چون ارائه گزارش از کمیسیون واحد‌های پژوهشی و فرآیند اخذ رتبه علمی از شورای اعطای جوایز، ارائه گزارش از زمینه های حمایت از طرح ها و پژوهش ها در حوزه علوم انسان و ارائه گزارش از ظرفیت های کمیسیون علوم انسانی برگزار گردید، موسسات پژوهشی فعال بر اساس معیار های مختلفی چون تعداد آثار، نشست های علمی، مشارکت در همایش کتاب سال حوزه و حضور مستمر در عرصه های علمی-پژوهشی معرفی شدند و لوح و نشان تقدیر دریافت کردند. حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید حسین میرمعزی به عنوان نماینده پژوهشگاه، با حضور در این مراسم لوح تقدیر پژوهشگاه را دریافت نمودند.

گفتنی است این مراسم چهارشنبه ۲۵ آذر ماه از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۱ در سالن همایش های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها واقع در شهر مقدس قم برگزار شد.