نشست علمی “مدل فرهنگی، برگرفته از قرآن کریم” برگزار می‌شود

به گزارش اداره روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، دومین نشست از سلسله نشست‌های ده‌گانه علمی–تخصصی نظام‌سازی قرآن‌بنیان با موضوع “مدل فرهنگی، برگرفته از قرآن کریم” در روز چهارشنبه مورخ ۱۵ دی‌ماه جاری از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ در سالن جلسات حوزه ریاست این پژوهشگاه برگزار خواهد شد.

در این نشست علمی که به سفارش مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی کشور، در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار خواهد شد، حجت الاسلام و المسلمین دکتر علیرضا قایمی ‌نیا به ارایه مطلب خواهد پرداخت. همچنین جناب آقای مهدی جمشیدی نقد این نشست را بر عهده دارند.

دبیر نشست آقای دکتر حسین بابایی عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی خواهد بود و اعضای محترم شورای راهبردی دبیرخانه نظام‌سازی قرآنی نیز در این نشست علمی حضور خواهند داشت.

نشست علمی “مدل فرهنگی، برگرفته از قرآن کریم” دومین نشست از سلسله نشست‌های ده‌گانه علمی–تخصصی نظام‌سازی قرآن‌بنیان در روز چهارشنبه مورخ ۱۵ دی‌ماه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ در سالن جلسات حوزه ریاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر، کوچه پژوهشگاه (۲)، طبقه دوم، سالن جلسات پژوهشگاه برگزار خواهد شد.

حضور علاقمندان در این نشست بلامانع است.