مرد پشت روزنامه به چاپ رسید

به گزارش اداره روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، کتاب “مرد پشت روزنامه” اثر سرکار خانم محبوبه زارع از سوی سازمان انتشارات کانون اندیشه جوان در قالب کتاب اندیشه، منتشر شد.

در عصر حاضر چهره واقعی صهیونیسم در پشت رسانه‌ها و بنگاه‌های خبری وابسته به جریان استکبار خود را مخفـی کـرده است و با مـظلوم‌نـمایی‌هـای فـریبـکارانـه و بـی‌شـرمانه، بـرنـامـه‌هـای توسعـه‌طلبانـه‌ی خود را پی‌می‌گیرد، در این اوضاع معرفی این چهره از صهیونیسم جهت طرح نزد افکار عمومی به ویژه جوانان از اولویت ویژه‌ای برخوردار است. نویسنده این اثر که از نویسندگان متعهد و پرکار حوزه ادبیات و داستان‌نویسی است، می‌کوشد تا در قالب رمان به این موضوع نگاهی دگرگونه اندازد. از خانم محبوبه زارع آثار فاخری در حـوزه ادبیـات تـا کنـون منتشـر شـده اسـت کـه «بـا شنـاس‌نامـه‌هـا»، «یادداشـت‌های جبرییـل»، «نشانی خـانه بـاران»، «یـک پلک تحـیر»، «کلیـد آسمـان» و «نفـس آینـه‌هـا» از مهم‌ترین آنها محسوب می‌شوند.

در قسمتی از این رمان ارزشمند می‌خوانیم:

پروفسور کره زمین را بالاآورد و در مقابل چشمان ویشال گرفت. آنگاه شمرده شمرده چنانکه مرده‌ای را تلقین دهند، گفت: زمین در دست ما قرار خواهد گرفت! گردش روزگار و زندگی انسان‌ها در دست یهود خواهد بود. غزه فقط برای تو یک سیاه‌مشق است و بس. فقط یک نقطه است بر روی این کره گردان. سیاه‌مشق‌ها را خوب تمرین کن تا روزی که در جایگاه خودت قرار بگیری. ما نه آدمکش هستیم و نه غارتگر. ما فقط مدیران جهان هستیم که برای برقراری نظم نوین جهانی، برای جراحی تاریخ مجبوریم گاهی دست به چاقو ببریم!!

کتاب مرد پشت روزنامه به قلم محبوبه زارع، توسط انتشارات کانون اندیشه جوان، منتشر و با قیمت ۲۵۰۰۰ تومان جهت استفاده مخاطبان عرضه گردیده است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی و تهیه کتاب می توانند به وبگاه سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامیمراجعه نمایند.