مجموعه “مهارتهای طلبگی” رونمایی می‌شود

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، در حاشیۀ نشست هم اندیشی طلاب نخبه استان تهران، آئیین رونمایی از مجموعه «مهارتهای طلبگی»  با حضور آیت الله علی اکبر رشاد ریاست حوزه های علمیه استان تهران و ریاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی روز چهارشنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) برگزار می‌شود.

مجموعه «مهارتهای طلبگی» که به همت گروه سنت های حوزوی و آداب طلبگی وابسته به مرکز پژوهش های جوان پژوهشگاه است، ‌در راستای خواست و علاقمندی مخاطبان طلبه جوان فراهم آمده است و تلاش می‌کند در ساحت ‌های فردی، خانوادگی، اجتماعی، علمی، اخلاقی و تبلیغی، مهارتهایی را متناسب با اقتضای رفتاری و معرفتی طلاب جوان ارائه کند تا آنان را در نقش آفرینی یاری نماید.

لازم به ذکر است این مجموعه ۵۰ جلد را شامل خواهد شد که تا کنون یازده عنوان از این مجموعه به شرح زیر  منتشر گردیده است و دفاتر دیگر این مجموعه در دست تولید  است.

۱. آیین طلبگی/ علی اصغر همتیان

۲. جلسه درس/ حسنعلی علی‌اکبریان

۳. مباحثه/ محمود مقدّمی

۴. برنامه‌ریزی تحصیلی/ حسین خنیفر

۵. پاسخ به شبهه و پرسش/ حسین سوزنچی

۶. تبلیغ مجازی/ حسین سلیمانی

۷. روش تدریس/ رمضان‌علی تبارفیروزجانی

۸. دوران عقد/ هادی حسین خانی

۹. همسرداری/ سیدجعفر علوی

۱۰. فعالیت سیاسی/ سید سجاد ایزدهی

۱۱. رازهای نماز (بازنگاری سرّالصلات حضرت امام خمینی(ره)/ رضا حق‌پناه

 

گفتنی است این برنامه چهارشنبه ۱۵/۲/۹۵ ساعت ۱۱تا ۱۳ در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) واقع در میدان بهارستان، نرسیده به خیابان سرچشمه، خیابان صیرفی پور برگزار خواهد شد.