فراخوان مقاله همایش ملی «دین و نظریه فرهنگی»

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، نخستین همایش از سلسله همایش های “دین و سیاستگذاری فرهنگی” با عنوان دین و نظریه فرهنگی” از سوی شورای حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی و با همکاری دیگر مراکز، موسسات و نهادهای حوزوی و دانشگاهی در شهر مقدس قم برگزار می‌گردد.

به گزارش دبیرخانه اجرایی این همایش، شورای تخصصی حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، با هدف بررسی چیستی، چرایی و چگونگی تعامل مبانی دینی و نظریه فرهنگی، اقدام به برگزاری همایش “دین و نظریه فرهنگی” نموده است. از این‌رو، از همه استادان و پژوهشگران حوزه و دانشگاه برای ارسال مقالات به این همایش دعوت می‌شود.

مقالات برتر همایش در فصلنامه ی عملی پژوهشی دین و سیاست فرهنگی به چاپ خواهد رسید.

۱۴مرکز و نهاد حوزوی و دانشگاهی در برگزاری نخستین همایش از سلسله همایش های “دین و سیاستگذاری فرهنگی

  مشارکت و همکاری می نمایند:

حوزه علمیه قم، مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران، بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، پزوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، دانشگاه باقرالعلوم(علیه السلام)، مرکز تحقیقات دانشگاه امام صادق(علیه السلام)، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه تهران، دانشگاه امام حسین(علیه السلام) و دانشکده علوم انسانی دانشگاه اصفهان.

لازم به ذکر است شورای تخصصی حوزوی بیش از ۱۵پیش نشست با حضور اساتید و نخبگان حوزه سیاستگذاری فرهنگی طراحی نموده که با همکاری مراکز و نهادهای مشارکت‌کننده برگزار خواهد گردید. زمان برگزاری این پیش نشست‌ها متعاقبا اعلام خواهد گردید.

***

مهلت ارسال مقالات

ارسال چکیـده مقالات: حداکثر تا تاریخ ۲۰/۲/۱۳۹۴

ارسال اصـل مقــالات: حداکثر تا تاریخ ۲۰/۵/۱۳۹۴

***

وب سایـت همـایش http://nazariehfarhangi.ir

ارسال مقالات این همایش صرفاً از طریق سامانه ارسال مقالات وبسایت همایش امکان‌پذیر است.

***

دبیرخانه همایش: قم، بلوار شهید صدوقی، کوچه ۵۰، پلاک ۴۸، شورای تخصصی حوزوی.

تلفــــن دبیـرخانه: ۳۲۹۳۳۶۹۸ ـ ۰۲۵