سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ناشر برتر جشنواره قلم زرین شد

به گزارش اداره روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، همزمان با روز ملی قلم، مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره قلم زرین با حضور جمعی از نویسندگان، شعرا، ناشرین و اعضای انجمن در سالن اجتماعات انجمن قلم ایران برگزار شد.

جوایز برگزیدگان و تقدیر شدگان در چهار حوزه داستان و شعر بزرگسال، داستان و شعر کودک و نوجوان و نقد پژوهش اهدا گردید.

سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برای چاپ کتاب “داستان سیاسی، داستان انقلاب” به عنوان ناشر برتر پانزدهمین جشنواره قلم زرین انتخاب شد.

برخی افتخارات این سازمان از قبیل: به عنوان ناشر برتر فرهنگ و اندیشه اسلامی، برگزیده بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال ۱۳۹۳، برگزیده بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال ۱۳۹۲، برگزیده بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال ۱۳۹۱، ناشر برتر سال ۱۳۹۰ تقدیر شده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پرافتخارترین ناشر همایش کتاب سال حوزه است.

همچنین سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تا کنون بیش از ۱۲۰۰ عنوان کتاب در گروه‌های مختلف علمی از قبیل اخلاق، ادبیات و هنر، اقتصاد، تاریخ و تمدن، سیاست، عرفان، غرب‌شناسی، فقه و حقوق، فلسفه، فلسفه دین، فرهنگ‌پژوهی، قرآن و حدیث، کلام و دین‌پژوهی و … منتشر کرده است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی میتوانند به وبگاه سازمان انتشاراتپژوهشگاه مراجعه نمایند.