تبریک آیت‌الله رشاد به دکتر سیدعباس صالحی

به گزارش اداره روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، آیت‌الله علی‌اکبر رشاد رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و رییس شورای حوزه‌های علمیه استان تهران، در پیامی انتخاب جناب آقای دکتر سیدعباس صالحی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را تبریک گفتند.

متن کامل این پیام ایشان بدین شرح است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر سیدعباس صالحی ـ دامت معالیه

وزیر مکرم فرهنگ و ارشاد اسلامی

با عرض سلام و ضمن ابراز خرسندی به‌مناسبت انتخاب شایسته‌ی حضرت مستطاب عالی، که از شخصیت‌های شاخص فرهنگی حوزوی هستید، به امر خطیر و پرتأثیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برایتان از بارگاه بلند باری جهت حسن ادای این امانت عظیم، توفیق لحظه‌افزون مسالت می‌کنم.

اینک که این انتخاب ارجمند مجال مغتنم و موسعی را برای خدمت به فکر، فرهنگ و هنر دینی در دسترستان قرارداده است، امید می‌رود با تدابیر و تلاش کارساز حضرت‌عالی، این دوران «دیریاب» و «زودگذر» به فرصتی پربار برای تحقق خدمات ماندگار در عرصه‌ی فرهنگ و هنر خالص دینی و بسط مواریث نورانی نبوی (ص) و معارف عُلوی علوی (ع) بدل گردد.

انتظار می‌رود: اکنون که یک فاضل برجسته و خوش‌اندیشه‌ی حوزوی، سکّان دستگاه فرهنگی دولت جمهوری اسلامی را برعهده گرفته است، ضمن تقویت و توسعه‌ی روابط تعاملی حوزه‌ها و آن دستگاه مفخم، اقدامات زیرساختیِ درخور و فراخوری در جهت ارتقا و بسط فرهنگ و هنر دینی صورت بندد.

شورا و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه‌ی استان تهران نیز کمال آمادگی را برای هرگونه مساعدت با جناب‌عالی و مساهمت در این زمینه و دیگر مسایل مرتبط دارند.

علی‌اکبر رشاد

رئیس شورای حوزه‌های علمیه‌ی استان تهران

۳۱، ۵، ۱۳۹۶