بیست و پنجمین شماره مجله حاشیه به گیشه روزنامه فروشی‌ها رسید

به گزارش اداره روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، بیست و پنجمین شماره ماهنامه حاشیه ویژه اسفندماه جاری، توسط مرکز پژوهش‌های جوان وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به زیور چاپ آراسته شد.

در شماره بیست و پنجم ماهنامه حاشیه که با گفتگوی ویژه و دیدار با آیت‌الله عبدالقایم شوشتری استاد برجسته اخلاق و معارف الهی با تیتر “عللامه طباطبایی مرا به سعه‌ی بینش عرفانی دلالت کردند”، پرونده ماه با موضوع حاج آقا، آکتور سینما (بازنمایی روحانیت در سینما و تلویزیون)، طلبگی در مدرسه داستایوفسکی، تیپ‌شناسی روحانیت در سینما و تلویزیون، این فقط یک لباس نیست، گفتگو با حجت الاسلام و المسلمین فرخ‌فال مدیر حوزه‌های علمیه استان قم، و آثاری از آیت‌الله عبدالله جوادی آملی، حسن ممدوحی کرمانشاهی، علی‌اکبر رشاد، احمد فرخ‌فال و … منتشر شده است.

ماهنامه حاشیه به قیمت ۳۰۰۰ تومان اول هر ماه منتشر و در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد. این مجله بیست و پنجمین شماره و پنجمین سال چاپ خود را پشت سر می‌گذارد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر، اشتراک نشریه و ارسال مطالب خود می‌توانند به وبگاه ماهنامه فرهنگی و اجتماعی حاشیهسر زده و یا با شماره تلفن ۳۷۶۰۳۵۷۱-۰۲۵تماس حاصل فرمایند.