بازدید رییس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی از پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین مهدی شریعتی تبار، رییس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی به همراه جناب آقای نجفی مسئول دفتر تهران این بنیاد روز چهارشنبه مورخ ۳۰ تیر ماه سال جاری با حضور در دفتر قم پژوهشگاه از این مرکز علمی بازدید نمودند.

در این دیدار دکتر محمود حکمت نیا، معاون علمی پژوهشی پژوهشگاه، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد عرب صالحی رییس پژوهشکده حکمت و دین پژوهی و حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید حسین میر معزی رییس پژوهشکده نظام های اسلامی پژوهشگاه حضور داشتند.

در ابتدای این بازدید دکتر محمود حکمت نیا ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های سال های اخیر پژوهشگاه، به معرفی پژوهشگاه و دستاوردهای علمی آن پرداختند.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید حسین میر معزی در خصوص پژوهشکده نظام های اسلامی و محورهای نظام سازی در پژوهشگاه و همچنین گروه های چهارگانه فعال در موضوعات بینارشته ای توضیحاتی ارائه کردند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد عرب صالحی نیز در خصوص پژوهشکده حکمت و دین پژوهی، حوزه تمحض اعضاء هیأت علمی این پژوهشکده و همچنین فرایند پژوهش در این پژوهشکده نکاتی یادآور شدند.

 

لازم به توضیح است در پایان این دیدار حجت الاسلام و المسلمین مهدی شریعتی تبار رییس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی از کتابخانه و محل مطالعه اعضاء هیأت علمی پژوهشگاه دفتر قم بازدید کردند.