آیین رونمایی از اثر ارزشمند ” فلسفه سیاسی آیت الله خامنه‌ای” برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، آیین رونمایی از کتاب”فلسفه سیاسی آیت الله خامنه ای” اثر ارزشمند حجت الاسلام و المسلمین محسن مهاجرنیا عضو هیات علمی گروه سیاست پژوهشگاه با همکاری انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم چهارشنبه شب ۲۶ آذرماه ۹۳ در تالار معرفت پژوهشگاه در قم برگزار می شود.

در این مراسم آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس حوزه های علمیه سراسر کشور، آیت الله علی اکبر رشاد رییس پژوهشگاه و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و آقای دکتر علیرضا صدرا، استاد اندیشه سیاسی دانشگاه تهران ایراد سخنرانی خواهند داشت. همچنین نویسنده اثر حجت الاسلام دکتر محسن مهاجرنیا نیز به بیان توضیحاتی در مورد این کتاب خواهد پرداخت.

گفتنی است کتاب فلسفه سیاسی آیت الله خامنه ای علاوه بر خودنوشته ها و مجموعه های منتشر شده از بیانات مقام معظم رهبری، سعی دارد ضمن بیان نظام فکری و منظومه منسجم اندیشه سیاسی معظم له بسیاری از مقولات سیاسی از جمله رابطه فرد و اجتماع، استلزام های زندگی اجتماعی مانند دین، قانون و عدالت را از نظام فکری و فلسفی ایشان ارائه نماید.

لازم به ذکر است این آیین رونمایی چهارشنبه شب ۲۶ آذرماه ۹۳ از ساعت ۱۸ تا ۲۱ با سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه و تنی چند از نخبگان علوم سیاسی در تالار معرفت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی دفتر قم به آدرس: بلوار پانزده خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار می گردد.