آیت‌الله رشاد ارتحال آیت‌الله حاج شیخ محمد واعظ‌زاده خراسانی(تاب ثراه) را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت گفت

به گزارش اداره روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، آیت‌الله علی‌اکبر رشاد رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و رییس شورای حوزه‌های علمیه استان تهران، ارتحال آیت‌الله حاج شیخ محمد واعظ‌زاده خراسانی(قدّس‌سرّه)را به محضر رهبر فرهیخته‌ی انقلاب اسلامی تسلیت گفت.

متن کامل این پیام ایشان بدین شرح است:

 

زعیم حکیم امت و رهبر معظّم انقلاب اسلامی

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (دام ظله الوارف)

ضایعه‌ی ارتحال محقق وارسته و برجسته‌ی علوم قرآن و حدیث، حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمد واعظ‌زاده خراسانی (تاب ثراه)، موجب تالّم و تأثر عمیق گردید.

آن عالم جلیل‌القدر عمر بلند خویش را با پشتکار مثال‌زدنی به مطالعه و تالیف در کتاب الهی و سنت و سیره‌ی نبوی و ولوی و تربیت دانشجویان و جوانان این مرز و بوم مصروف داشت، و آثار علمی ارزشمندی از جمله موسوعه‌ی بزرگ و گرانسنگ المعجم را ازخود به یادگار نهاد. الحق فقدان آن دانشمند دردمند ثلمه‌ی جبران‌ناپذیر بر پیکره‌ی اسلام، مکتب اهل بیتسلام‌الله‌علیهم و حوزه‌های علمیه محسوب می‌گردد.

اینجانب این ضایعه‌ی مولمه را، از سوی خود و اعضای شورا، مدیران و مدرسان حوزه‌های علمیه‌ی استان تهران، به محضر مبارک حضرت بقیهاللهارواحنا له الفداء و حضرت مستطاب‌عالی ابقاکم الله، دیگر مراجع عظامدامت برکاتهم، مردم شریف مشهد و فرزندان برومند آن فقید سعید، خاصه صدیق ارجمند جناب دکتر صادق واعظ‌زاده، تسلیت عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای آن راحل رستگار رفعت رتبت، و برای وابستگان و دلبستگان آن مرحوم صبر و اجر مسالت می‌دارم.

 

علی‌اکبر رشاد

رییس شورای حوزه‌های علمیه استان تهران