غرفه زمانه پذیرای مخاطبان است

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، نشریه زمانه در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات ایران که از روز شنبه شانزدهم آبان ماه تا بیست و دوم آبان ماه از ساعت ۹ صبح الی ۲۰ در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود، حضور دارد.

در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات که با شعار «نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه» و با حضور موسسات مطبوعاتی، نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی برگزار می شود، کانون اندیشه جوان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با ماهنامه زمانه، حضور دارد.

گفتنی است در ایام نمایشگاه مطبوعات، ماهنامه زمانه هر روز یک نشست علمی همراه با پرسش و پاسخ در محل غرفه برگزار می کند. روایت گری عکس (پرونده ای برای عکس های تاریخی)، توهم تمدن (بازخوانی دوره پهلوی دوم)، عبرت پژوهی تاریخی، نمایش واقعیت در قاب خیال (سینمایی تاریخی)، تیغ جراحی یا کارد سلاخی (بررسی نسبت طنز با انقلاب ها و جنبش ها)، خطی به یادگار (نگاهی به نامه رهبری و پژواک آن در چهار سوی عالم)، موضوعات هفت نشستی است که در محل غرفه زمانه برگزار می شود.

 

غرفه ماهنامه زمانه در شبستان اصلی مصلی امام خمینی(ره)، ورودی ۱۸، بخش دین و اندیشه، انتهای راهروی دوم، شماره ۱۶۴ واقع شده و پذیرای مخاطبان خود می باشد.