بیست و ششمین شماره مجله حاشیه منتشر شد

به گزارش اداره روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، بیست و ششمین شماره ماهنامه حاشیه ویژه خرداد ماه سال جاری، توسط مرکز پژوهش‌های جوان وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به زیور چاپ آراسته شد.

در شماره بیست و ششم ماهنامه حاشیه که با گفتگوی ویژه و دیدار با آیت الله محمد یزدی یار باوفای امام و رهبری و رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تیتر “می‌خواهند حوزه را به قبل از انقلاب برگردانند”، پرونده ماه با موضوع حوزه و تربیت سیاسی طلبه، گفتگو با حجت الاسلام الهی راد، مدیر آموزش‌های آزاد موسسه امام خمینی(ره) با تیتر “نظام فکری، مقدمه تربیت سیاسی” و آثاری از حضرات آیات و حجج السلام عبدالله جوادی آملی، علی اکبر رشاد، نجف لک‌زایی، صفدر الهی راد، سید ناصر میرمحمدیان و سید مهدی حسینی منتشر شده است.

 

ماهنامه حاشیه به قیمت ۳۵۰۰  تومان اول هر ماه منتشر و در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد. این مجله بیست و ششمین شماره و هفتمین سال چاپ خود را پشت سر می‌گذارد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر، اشتراک نشریه و ارسال مطالب خود می‌توانند به وبگاه ماهنامه فرهنگی و اجتماعی حاشیهسر زده و یا با شماره تلفن ۳۷۶۰۳۵۷۱-۰۲۵تماس حاصل فرمایند.

همچنین کانال تلگرامی مجله حاشیه به نشانی telegram.me/hashye نیز راه دیگری برای ارتباط با این نشریه است.