بازدید طلاب خواهر مدارس علمیه استان‌های خراسان از پژوهشگاه دفتر قم

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، در این بازدید که با تلاوتی از آیات کلام الله مجید و خیر مقدم آغاز شد، دکتر محمود حکمت نیا معاون علمی پژوهشی، حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر پورامینی رییس مرکز پژوهش های جوان و حجت الاسلام و المسلمین فرج الله هدایت نیا مدیر گروه زن و خانواده موسسه آموزش عالی حکمت به ایراد سخنرانی پرداخت. در این بازدید که با حضور ۹۰ نفر از طلاب خواهر مدارس علمیه استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی برگزار شد، حضار ضمن آشنایی با فعالیت های گذشته، جاری و آتی پژوهشگاه از قسمت های مختلف از جمله کتابخانه، نظام های اسلامی، پژوهشکده حکمت و دین پژوهی و پژوهشکده دانشنامه نگاری دینی بازدید نمودند.

گفتنی است از بخش های جذاب این بازدید چند ساعته برای طلاب خواهر، دیدار با مدیران مجله حاشیه ویژه طلاب جوان بود که به صورت ماهانه چاپ و در سطح مدارس علمیه سراسر کشور توزیع می شود.

پایان بخش این بازدید نیز دیدار از نمایشگاه کتب جدید الانتشار پژوهشگاه بود که در جنب سالن برگزاری مراسم تدارک دیده شده بود.

 

گفتنی است طلاب خواهر مدارس علمیه استان های خراسان، صبح چهارشنبه ۳۰ تیرماه جاری با حضور در پژوهشگاه دفتر قم از این مجموعه علمی بازدید کردند.