ارتقاء آقای محمد عابدی به رتبه استادیاری

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، ‌در سیزدهمین جلسه هیأت ممیزه مشترک استان تهران که در تاریخ ۲۰/۰۲/۹۵ برگزار شد،‌ آقای حجت الاسلام و المسلمین محمد عابدی عضو هیأت علمی گروه مطالعات قرآن و حدیث پژوهشکده حکمت و دین پژوهی پژوهشگاه به رتبه استادیاری ارتقاء پیدا کرد.

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین محمد عابدی از سال ۱۳۸۷ همکاری خود را با پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی آغاز نموده است. ایشان دارای مدرک حوزوی سطح سه تفسیر و علوم قرآن بوده و کتاب های متعددی از قبیل: معرفت قرآنی – نگاهی به آزمون الهی در قرآن – وظایف دولت در پیشگیری از جرم در جامعه اسلامی – نقش حکومت در پیشگیری از جرم – جامعه برتر در سیره امام علی(ع) – به سوی فردای بهتر در سیره و سخن امام علی (ع) – فضه، همراز زهرا (س) – چهل حدیث حکومت اسلامی – چهل حدیث استقلال – چهل حدیث آزادی –مدیر نمونه – ساحل حدیث حسینی و  بیش از صد مقاله همچون: مدیران و خانواده از نگاه قرآن – نقش فرهنگ قرآن در تدوین پایان نامه – گرایشهای تفسیری در تفسیر راهنما – قرآن در نگاه امام حسن مجتبی(ع) – بر ساحل قرآن – خانواده مدیران از نگاه قرآن –و …. از ایشان منتشر شده است.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین محمد عابدی عضو هیأت علمی گروه مطالعات قرآن و حدیث پژوهشگاه، جوایز متعددی از جشنواره های مختلف و حضور در همایش های ملی و بین المللی را در کارنامه خود دارد.